TERMENI SI CONDITII GENERALE DE VANZARE AL APEL INDUSTRIES SRL

CONDIŢII GENERALE DE VÂNZARE PENTRU CONSUMATORI

1 Domeniul de aplicare

  1. Prezentele Condiţii generale de vânzare (denumite în continuare: CGV) sunt valabile pentru toate contractele încheiate în cadrul magazinului nostru online între noi, firma APEL INDUSTRIES SRL şi dumneavoastră în calitate de client al nostru.
    Prezentele CGV se aplică numai în cazul în care dvs. sunteţi consumator.
  2. Toate acordurile încheiate între dvs. şi noi în legătură cu contractul de vânzare-cumpărare derivă în special î din prezentele condiţii de vânzare, din confirmarea de comenandă şi din declaraţia de acceptare a comenzii.
  3. Versiunea aplicabilă a CGV este cea valabilă în momentul încheierii contractului.

2 Încheierea contractului

  1. Prezentarea articolelor în cadrul magazinului nostru online nu reprezintă o ofertă fermă pentru încheierea unui contract de vânzare-cumpărare.
  2. O dată cu expedierea unei comenzi prin apăsarea butonului “Comandă ce implică o obligație de plată” în cadrul magazinului online, plasaţi o comandă cu caracter juridic obligatoriu.
  3. Contractul se consideră încheiat abia după confirmarea acceptării comenzii dvs. sau prin livrarea articolelor comandate.

3 Condiţii de livrare şi rezerva cu privire la plata în avans

  1. Termenele noastre de livrare sunt informaţii fără caracter obligatoriu, excepţie făcând cazul în care între dvs. şi noi a fost încheiată în mod explicit o înţelegere care prevede că acestea au caracter obligatoriu.
  2. După patru săptămâni de la depăşirea unui termen de livrare fără caracter obligatoriu, puteţi să ne solicitaţi în scris livrarea produselor în termen de două săptămâni.
    În cazul în care, din motive dependente de noi, nu respectăm un termen sau o perioadă de livrare stabilite în mod explicit ca fiind obligatorii sau dacă dintr-un alt motiv suntem în întârziere, trebuie să ne acordaţi o perioadă de graţie adecvată pentru îndeplinirea contractului.
    Dacă la sfârşitul perioadei de graţie noi nu ne-am îndeplinit obligaţiile contractuale, aveţi dreptul de a rezilia contractul.
  3. Avem dreptul de a efectua livrări parţiale, în măsura în care acestea pot fi considerate acceptabile de către dumneavoastră.
  4. Avem dreptul de a rezilia contractul în cazul în care livrarea serviciului devine imposibilă din motive independente de noi. În acest caz veţi fi informat fără întârziere iar plăţile deja efectuate vor fi rambursate.
  5. Dacă s-a convenit o livrare franco la destinaţie, prin derogare de la § 412 I HGB (Codul comercial german), destinatarul este obligat să descarce marfa. Prin aceasta, compania APEL INDUSTRIES SRL nu are obligaţia nici să descarce marfa expediată, nici să pună la dispoziţie mijloacele auxiliare necesare pentru descărcare.
  6. Pentru modificări efectuate după expediere (de ex., modificarea adresei de livrare, rezervarea de servicii adiționale), expeditorul ne percepe la acest moment o sumă netă suplimentară de 15,00 €. Dacă modificarea are loc după expediere, la cererea clientului, acesta se obligă să suporte costurile suplimentare rezultate astfel.
  7. În cazul în care destinatarul nu este găsit la prima încercare de livrare a mărfurilor paletizate, acesta trebuie să suporte costurile suplimentare existente pentru a doua notificare de livrare și următoarele, sau costurile de depozitare.

4 Preţuri şi costuri de livrare

  1. Toate preţurile afişate în cadrul magazinului nostru online sunt preţuri brute şi conţin taxa pe valoare adăugată conform legii. La acestea se adaugă costurile de livrare.
  2. Costurile de livrare sunt indicate în magazinul online la secţiunea de informaţii referitoare la preţuri. Preţul cu TVA şi costurile de livrare sunt afişate şi în formularul de comandă înainte de expedierea comenzii.

5 Condiţii de plată, compensare şi dreptul de suspendare a executării obligaţiilor

  1. Preţul de achiziţie şi costurile de livrare sunt scadente în termen de cel mult 2 săptămâni de la data primirii facturii.
  2. Puteţi achita preţul de achiziţie şi costurile de livrare, la alegere, fie în avans prin transfer bancar în contul indicat în cadrul magazinului nostru online sau prin plata facturii după livrare.
  3. Din momentul în care vă aflaţi în întârziere de plată, avem dreptul de a solicita o dobândă în valoare de 5 % peste rata de bază a dobânzii Băncii Centrale Europene (BCE). Ne rezervăm dreptul de a solicita daune-interese cu o valoare mai mare.
  4. Nu aveţi drept de compensare faţă de pretenţiile noastre decât în cazul în care contrapretenţiile dvs. sunt stabilite şi recunoscute legal. Aveţi dreptul de compensare faţă de pretenţiile noastre şi în cazul în care vă exercitaţi dreptul de solicitare a unei îndreptări sau contrapretenţii referitoare la acelaşi contract de vânzare-cumpărare.

6 Rezerva dreptului de proprietate

Bunurile livrate rămân în proprietatea noastră până la achitarea în întregime a preţului de achiziţie.

7 Garanţia

Ne asumăm răspunderea pentru defectele materiale şi viciile articolelor livrate în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în special §§ 434 ff. BGB (Codul Civil german). Termenul legal pentru semnalarea viciilor este de 2 ani de la livrarea bunurilor.

8 Răspunderea

  1. Ne asumăm faţă de dvs. răspunderea în toate cazurile de răspundere contractuală şi extracontractuală în caz de intenţie sau neglijenţă gravă în conformitate cu prevederile legale referitoare la despăgubirea daunelor sau restituirea cheltuielilor inutile.
  2. În celelalte cazuri ne asumăm răspunderea – în măsura în care alin. 3 nu prevede altceva – numai în cazul nerespectării unei obligaţii contractuale a cărei realizare este necesară pentru executarea contractului şi pe respectarea căreia dvs. în calitate de client vă puteţi baza în mod uzual (o aşa-numită obligaţie cardinală), şi anume numai cu privire la despăgubirea daunei previzibile şi tipice. În toate celelalte cazuri răspunderea noastră este exclusă sub rezerva prevederii din alin. 3.

9 Drepturile de autor

Drepturile de autor pentru toate imaginile, filmele şi textele publicate în magazinul nostru online ne aparţin. Nu este permisă utilizarea imaginilor, filmelor şi textelor fără acordul nostru explicit.

10 Jurisdicţia

Pentru toate litigiile rezultate din acest contract se aplică în mod exclusiv legislaţia Republicii Federale Germania cu excluderea dreptului comercial al ONU.

 

APEL INDUSTRIES SRL

  1. Conditii generale
    Toate livrarile si serviciile APEL INDUSTRIES SRL obtinute prin comenzi online sau prin alt tip de comenzi fac subiectul urmatoarelor conditii si termeni generali. Orice exceptie sau intelegere aditionala va trebui aprobata in scris de board-ul de management sau de o persoana autorizata de scos; aceasta se aplica pentru orice formular de solicitare.
    Întrucât oferta noastră se adresează exclusiv întreprinderilor, nu se acordă în mod explicit niciun drept contractual sau legal de retragere şi nu se oferă posibilitatea returnării produselor, drept care ar fi acordat clienţilor persoane fizice potrivit legii privind vânzarea la distanţă.
  2. Conditii de livrare
    Doar daca nu este stipulat altfel, datele de livrare oferite in confirmarile de comanda sunt orientative.
    APEL INDUSTRIES SRL va atasa datele de livrare.
    Daca livrarea nu a avut loc in perioada confirmata, clientul este indreptatit sa stabileasca o data limita de cel putin 6 saptamani. Daca APEL INDUSTRIES SRL nu efectueaza livrarea in noul termen stabilit, clientul poate rezilia contractul printr-o notificare scrisa.
    APEL INDUSTRIES SRL va fi indreptatit sa se retraga dintr-un contract daca serviciile devin imposibil de oferit din motive independente de controlul propriu, in special in cazuri de forta majora, razboi, revolte industriale sau non-performanta furnizorilor dincolo de controlul APEL INDUSTRIES SRL.
    Clientul va fi informat imediat despre indisponibilitatea bunurilor comandate si orice plata deja efectuata va fi returnata.
    În situația în care destinatarul nu poate fi găsit la adresa indicată la prima expediere, acesta va suporta cheltuielile suplimentare pentru a doua expediere și pentru expedieri multiple sau costurile de depozitare.
    Dacă s-a convenit o livrare franco la destinaţie, prin derogare de la § 412 I HGB (Codul comercial german), destinatarul este obligat să descarce marfa. Prin aceasta, compania APEL INDUSTRIES SRL nu are obligaţia nici să descarce marfa expediată, nici să pună la dispoziţie mijloacele auxiliare necesare pentru descărcare.
    APEL INDUSTRIES SRL are dreptul de a efectua livrări parţiale, dacă acestea sunt rezonabile pentru client. Costurile suplimentare generate de livrările parţiale sunt suportate de firma APEL INDUSTRIES SRL
    Pentru modificări efectuate după expediere (de ex., modificarea adresei de livrare, rezervarea de servicii adiționale), expeditorul ne percepe la acest moment o sumă netă suplimentară de 15,00 €. Dacă modificarea are loc după expediere, la cererea clientului, acesta se obligă să suporte costurile suplimentare rezultate astfel.
  3. Transmiterea riscului
    Riscul trece de partea clientului imediat ce marfa a fost incarcata si a parasit depozitul APEL INDUSTRIES SRL. Aceasta se aplica si in cazurile cand costurile de transport sunt suportate APEL INDUSTRIES SRL.
    Plangerile legate de deteriorarea marfii in timpul transportului trebuie adresate direct de catre client transportatorului sau catre APEL INDUSTRIES SRL in perioada prestabilita.
    Orice risc legat de un transport efectuat de catre client la APEL INDUSTRIES SRL apartine in totalitate clientului pana cand marfa ajunge la APEL INDUSTRIES SRL. In special riscul de transport este in intregime asumat de client.
  4. Conditii de plata
    Toate facturile APEL INDUSTRIES SRL trebuie sa fie platite imediat si nu pot suferi nici un discount.
    Cecurile vor fi acceptate doar in cazul in care sunt legate de un cont special deja alimentat cu suma respectiva.
    Toate comisioanele ce apar din incasarea banilor prin fila CEC vor fi suportate de client. Clientul isi poate exercita dreptul de a refuza plata/returna banii daca plangerile acestuia nu sunt contestate de APEL INDUSTRIES SRL sau au fost recunoscute si validate de o curte de justitie. Clientul isi poate exercita dreptul de retinere doar daca este bazat pe o relatie contractuala comuna. APEL INDUSTRIES SRL este indreptatita sa transfere plangerile legate de livrari si creantele de incasat. In cazul in care un client este in urma cu o plata, toate celelalte plangeri devin platibile fara necesitatea unei notificari in prealabil.
  5. Garantia
    Plangerile legate de aria de acoperire a livrarilor, defecte ale produselor, livrari gresite sau cantitati necorespunzatoare, vor fi adresate in scris imediat – in maximum o saptamana de la primirea bunurilor. Expedierile punctuale ofera timp suficient pentru a se incadra in limita de timp. Dupa aceasta perioada de o saptamana, garantia pentru defecte vizibile va expira. APEL INDUSTRIES SRL ofera garantie de 1 an la produse noi incepand de la data livrarii bunurilor. APEL INDUSTRIES SRL nu va oferi garantie pentru produse second-hand in cazul in care clientul nu este cel final. Limitarile mentionate nu se vor aplica daca vreun defect a fost ascuns in mod malitios. In cazul oricarei plangeri justificate, APEL INDUSTRIES SRL va livra articolele ce lipsesc, repara bunurile sau va livra noi produse. Garantia pentru orice utilaje este limitate la actiunea de reparatie. In cazul in care reparatia nu este posibila, clientul va fi indreptatit sa se retraga din contract sau sa reduca pretul bunurilor achizitionate in concordanta cu articolul 441 din codul de drept civil German.
  6. Raspunderea
    In cazul unei usoare incalcari ale obligatiilor APEL INDUSTRIES SRL, raspunderea va fi limitata la daunele previzibile conform contractului. Acest principiu se aplica si in cazul agentilor indirecti APEL INDUSTRIES SRL. APEL INDUSTRIES SRL nu este raspunzatoare pentru incalcarile obligatiilor contractuale non-substantiale. Limitarile de raspundere nu se aplica la plangerilor clientilor referitoare la raspunderilor legate de produs. Limitarile de raspundere nu se aplica la plangerilor clientilor care se refera la pierderi din cauza pierderilor de vieti, probleme legate de sanatate cauzate de APEL INDUSTRIES SRL
  7. Rezervarea de titlu
    Orice produs achizitionat va ramane in proprietatea APEL INDUSTRIES SRL pana cand toate obligatiile contractuale sunt indeplinite. Rezervarea de titlu va fi aplicata si pentru toate plangerile pe care APEL INDUSTRIES SRL le strange impotriva achizitorului dupa livrarea din cauza reparatiilor sau a serviciilor prestate. In timpul perioadei de rezervare a titlului, achizitorul va avea dreptul de posesie si folosinta a bunurilor achizitionate, atat timp cat isi indeplineste obligatiile legate de rezervarea de titlu si de contract. Clientul este obligat sa transmita catre APEL INDUSTRIES SRL informatiile necesare pentru a beneficia de drepturile cuvenite in legatura cu rezervarea de titlu.
  8. Procesarea de date
    APEL INDUSTRIES SRL este indreptatita sa colecteze, salveze si proceseze toate datele necesare si informatiile legate de client necesare pentru desfasurarea relatiei de afaceri dintre APEL INDUSTRIES SRL si client.
  9. Clauza de separabilitate
    In cazul in care o dispozitie din “Termenii si Conditiile Generale” este sau devine invalida, toate celelalte dispozitii din “Termenii si Conditiile Generale” vor ramane valide. Dispozitia invalida va fi inlocuita de o dispozitie cat mai apropiata ca sens economic de cea invalida.
  10. Dispozitii diverse
    Locul de desfasurare si locul de jurisdictie pentru toate contractele este sediul central APEL INDUSTRIES SRL, daca clientul este un comerciant asa cum este definit in Codul Comercial German, o persoana autorizata sau o organizatie publica.
    APEL INDUSTRIES SRL este indreptatita sa actioneze legal la locul jurisdictiei partii contractante. Acest acord face subiectul legilor Germane.
    Legile comerciale din Statele Unite nu vor fi aplicate.

APEL INDUSTRIES SRL